loading...
سایت قدیر دانلود
حسن قدیری بازدید : 161 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

در پاسخ به شبهه

"به دستور الله همه ایرانیها باید زرتشتی شوند !!" : 

 

 

1⃣ کلید واژه ها و سبک نگارش متن، اثبات میکند شبهه توسط کافران تهیه شده و عجیب است که کافران به خدا، ما را به یک دین دعوت کنند! چراکه اساسا منکر خدا و به تبع آن منکر دین هستند!

حسن قدیری بازدید : 181 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

خواص و معجزه شلغم

شلغم يكي از بقولات بسيار مقوي و مغذي است كه به سبب دارا بودن 10 درصد مواد قندي و سرشار بودن از املاح مفيدي مانند كلسيم منيزيم، جزو مواد غذايي بسيار با ارزش به حساب مي آيد.


حسن قدیری بازدید : 128 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

🔵تقویت معده

💠روش های تقویت معده

♻️الف: با آرد گندم و عسل و زعفران حلوا درست نموده و میل نمایید.

♻️ب: ریشه و برگ تازه کرفس را کوبیده و با مقدار کافی عسل مخلوط نموده و روزی سه بار هر وعده یک قاشق مربا خوری بعد از غذا میل نمایید .

♻️ج: شیر و عسل برای معده بسیار نافع است و روده ها را نرم میکند. به سالمندان توصیه میشود اگر میخواهند شیر در معده آنها سریع تر هضم شود با عسل میل نمایند.

حسن قدیری بازدید : 253 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

طرز تهیه مایه ماست با استفاده از نارگیل یا کنجد

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد اگر بخواهیم ماستی طبیعی و بدون مایه های شیمیایی (که متاسفانه امروز در اکثر ماست بندی های استفاده می شود) داشته باشیم چه باید بکنیم.

در این مطلب سعی شده است که به این سوال پاسخ داده شود حتما این مطلب را مطالعه فرمایید.

حسن قدیری بازدید : 436 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

یک نسخه عالی برای کم خونی 

🍎 فالوده سیب🍎

 

👈 ۱کیلو سیب قرمز + ۱ لیوان عرق بیدمشک + ۱۰قاشق غذاخوری عسل + 

۱لیوان گلاب + ۵قاشق پودر دارچین

👈 ابتدا سیبها را رنده کنید و بقیه موارد را اضافه نموده و مخلوط کنید و در یخچال بگذارید.

 

👈طرز مصرفش هم این طور است که هر روز همراه صبحانه 5 قاشق غذاخوری میل کنید دقت کنید در ظرف نگهدارنده در یخچال نگهداری کنید تا خراب نشه.

 

👈 هم آهن است هم در تولید هموگلوبین نقش دارد و هم اسید فولیک است.

حسن قدیری بازدید : 177 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

- نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود با خرید رایگان به صورت جداگانه
قابل توجه دوستان عزیز : در صورت دانلود نسخه معمولی بازی ؛ اسم پوشه دیتا رو از na به row تغییر دهید !

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

حسن قدیری بازدید : 189 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

آپـدیـت امـروز 26 شهریور 1394
نسخه جدید همزمان با انتشار در گوگل پلی و برای اولین بار در سطح وب

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

حسن قدیری بازدید : 232 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

حسن قدیری بازدید : 142 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

فواید میوه ها و خوراکی ها – برخی آموزه های کتاب طب الرضا 

 

فندق

فندق روده و معده را نیرومند می گرداند. روغن آن بهترین داروی سینه درد، سرفه و ریزش مو است.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 811
  • بازدید سال : 4,775
  • بازدید کلی : 165,792
  • کدهای اختصاصی