loading...
سایت قدیر دانلود
حسن قدیری بازدید : 250 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود مرورگر قدرتمند اُپرا

اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد.

حسن قدیری بازدید : 385 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

Line نام یک مسنجر ژاپنی می باشد که برای گوشی های هوشمند و کامپیوتر عرضه شده است. توسط لاین شما قادر به ارسال پیام متنی ، تصویری ، ویدیویی و ... می باشید. همچنین قادر به گفتگوهای رایگان تصویری و صوتی با دوستان خود خواهید بود. لاینم برای اولین بار در سال 2011 عرضه که در کمتر از 18 ماه بیش از 200 میلیون طرفدار جذف کرد و در اکتبر 2014 اعلام شد که بیش از 560 میلون نفر از سرار جهان آن را نصب کرده اند ، مسنجری محبوب ، کم حجم و سریع باعث شده این همه طرفدار را در کمتر از 3 سال به خود جذب کند.

در این پست برای شما نسخه ویندوز این نرم افزار را قرار داده ایم تا بتوانید توسط کامپیوتر و راحت تر از گوشی با دوستان خود در ارتباط باشید. در ادامه مطلب توضیحات کامل نرم افزار را همراه با لینک دانلود و آموزش تصویری نصب لاین روی کامپیوتر برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.

 

لاین پیام رسانی رایگان در همه جا و هر مکانی :

با دوستان خود در هر جایی در ابرتباط باشید بدون نیاز به هزینه های زیاد برای ارتباط تنها یک اینترنت حتی GPRS نیز این کار را برای شما انجام می دهد.

 

تماس ویدیویی و صوتی رایگان :

به صورت زنده با دوستان خود می توانید تماس ویدیوی و صوتی برقرار کنید.

 

استیکرهای جذاب :

شامل بیش از 10.000 استیکر برای نشان دادن حالت شما و ارسال شکلک های جذاب برای دوستان خود

 

اشتراک گذاری آسان فیلم و عکس :

عکس بگیرید و برای دوستان خود ارسال کنید ، کلیپ های جذاب روی گوشی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و لذت ببرید !

 

برقراری ارتباط با هنرمندان محبوب خود :

بله درست شنیدید فقط با داشتن لاین هنرمندان محبوب خود همواره از انها با خبر شوید

 

تایم لاین ویژه برای شما :

لاین متفاوت است ! تایم لاین این اجازه را به شما می دهد تا نوشته ها و عکسهای خود را روی ان قرار دهید تا دوستان شما به آن دستری داشته باشند مانند یک وبلاگ !

 

آموزش تصویری نصب لاین روی ویندوز تا ساعاتی دیگر از طریق همین پست !

حسن قدیری بازدید : 13714 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

Telegram Desktop 0.9.2 نسخه ویندوز یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و سایر پلتفرم های موبایل میباشد ، که مشابه اپلیکیشن WhatsApp اما دارای امکانات بیشتر میباشد.
ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این نرم افزار میباشد.

حسن قدیری بازدید : 221 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

Subtitle Edit 3.4.9 یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.
علاوه بر امکان هماهنگ سازی زیرنویس و فیلم و توابع ویرایش موجود، این برنامه همچنین دارای قابلیت ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate می باشد، بنابراین از بسیاری از زبان ها پشتیبانی خواهد نمود.

حسن قدیری بازدید : 547 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

نرم افزار Google Chrome ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته همراه با رابط کاربری ساده را در دسترس کاربران قرار داده است ، نرم افزار Google Chrome در سال 2008 منتشر شد و به منظور افزایش سرعت در مرور صفحات وب طراحی شد در طول پنج سال به عنوان پرطرفدار ترین مرورگر جهان شناخته شد و همچنان به رقابت با دیگر مرورگرها می پردازد . گوگل بیشترین سرمایه گذاری خود را برای سرعت بالای مرورگر Google Chrome کرده است ، یک موتور قدرتمند جاوا اسکریپت و همچنین یک بررسی کننده خوب به نام WEBKIT باعث این افزایش سرعت می باشد .رابط کاربری ساده : قابل توجه ترین مشخصه گوگل کروم رابط کاربری آن است که باعث معروف شدن این مرورگر شده جالب است بدانید که این مشخصه از سال 2008 تا بحال تغییر نکرده است سعی شده نوارهای ابزار غیر ضروری به کار گرفته نشوند و فقط نوار هایی که ضرورت دارند قرار داده شوند .

برای دانلود به ادامه مطلب برین

حسن قدیری بازدید : 222 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود Mozilla Firefox 38.0 Final – دانلود فایرفاکس

محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 706
  • بازدید سال : 4,670
  • بازدید کلی : 165,687
  • کدهای اختصاصی