loading...
سایت قدیر دانلود
حسن قدیری بازدید : 177 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

- نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود با خرید رایگان به صورت جداگانه
قابل توجه دوستان عزیز : در صورت دانلود نسخه معمولی بازی ؛ اسم پوشه دیتا رو از na به row تغییر دهید !

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

حسن قدیری بازدید : 189 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

آپـدیـت امـروز 26 شهریور 1394
نسخه جدید همزمان با انتشار در گوگل پلی و برای اولین بار در سطح وب

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

حسن قدیری بازدید : 232 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

حسن قدیری بازدید : 306 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)

 

دانلود آخرین بازی Traffic Racer 2.2.1 ترافیک ریسر اندروید

Traffic Racer 2.2.1 جزو آن دسته از بازیهای اعتیاد آوریست که اطرافیان را نیز دور سر شما جمع خواهد کرد. این بازی در یک اتوبان پر ترافیک آغاز میشود که شما باید هر چه میتوانید بیشتر برانید و با بدست آوردن پول بیشتر اتومبیل خود را ارتقا داده و یا اتومبیل جدیدی خریداری کنید. برای بدست آوردن پول بیشتر باید سعی کنید سریعتر برانید و هر چه میتوانید از فواصل نزدیکتر از سایر خودروها سبقت بگیرید و یا در مسیر مخالف حرکت کنید.
از نکات جالب این بازی میتوان به کیفیت بالا در مقایسه با حجم ۴۲ مگابایتی و نداشتن دیتا اشاره کرد.
توصیه ما به کاربران GetAndroid اینست که بعد از بازی برای مدتی با خودرو واقعی خود رانندگی نکنند!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 722
  • بازدید سال : 4,686
  • بازدید کلی : 165,703
  • کدهای اختصاصی